Byznys, investování, magazín a nejen to


Podnikatel, který není vidět a slyšet, neexistuje

25.02.2012 23:50

 

Již před řadou let jsem zjistil, že pro úspěch v podnikání je třeba být vidět a je třeba mít dobrou reklamu. A tak jsem do ní začal investovat nemalé částky. A velmi se to vyplatilo. A stále se snažím nacházet nové a ještě efektivnější způsoby reklamy.

Co jsem zatím vyzkoušel a co se osvědčilo. Především reklamu na internetu, tedy jak PPC kampaně, tak také bannerové kampaně. Situace je pochopitelně velmi ulehčena tím, že již nyní provozuji vlastní reklamní síť CzechNet.org, což je něco k nezaplacení :-) K PPC reklamě na cizích serverech využívám systémy Google i Etarget. 

Další medium, které jsem využil pro svoji reklamu, je tisk. Konkrétně inzerce v týdeníku Sedmička. A využil jsem ji opakovaně. Specielně s tímto článkem jsem měl značný úspěch. 

Vyzkoušel jsem a využívám tedy reklamu na internetu, v tisku a zbývalo otestovat reklamu v radiu

Během posledních tří týdnů jsem měl celkem 50 desetivteřinových spotů v radiu Černá Hora. Vždy v časech 7, 9, 13, 15 a 17h. Spot vytvořil tým v radiu a byl jsem spokojen již s první verzí a běžela po dobu celé kampaně. Text jsem si částečně navrhoval sám a částečně jsem si nechal dobře poradit od lidí z ČH. Reklama byla na "CzechNet.org - První CZ reklamní síť pro podnikatele a investory". Byla tedy cílena na službu a vlastně i server CzechNet.org.

Výsledky? Především jsem nečekal, že mi okamžitě stoupne návštěvnost webu czechnet.org, kde je služba popsána. Spíše jsem si od kampaně sliboval zvýšení povědomí a této službě. Zvýšení prestiže, neboť ne každý podnikatel si může dovolit kampaň v radiu na všech jejich frekvencích (ČH). A samozřejmě jsem čekal, že si i moji stávající i minulí klienti tuto službu, mne i server připomenou. Všechny tyto věci se samozřejmě velmi špatně měří a nebo je to složité a velmi nákladné. Zatím věřím, že to splnilo svůj účel a že to byla dobrá investice. Mám v plánu tu kampaň zopakovat. Dejme tomu za půl roku až rok. 

Pokud jste tedy uvažovali o vlastní kampani v radiu například v Královéhradeckém či Pardubickém kraji, případně v Praze, podmínky a kontakt najdete zde.

Současně jsem velmi přesvědčen o tom, že velký efekt těchto kampaní bude dosažen tím, že budou kombinovány všechny tyto tři kanály, tedy radio, tisk a internet. Nejlépe je samozřejmě býti všude.

A jak inzerujete vy? Napište vaše zkušenosti do komentáře a nebo mi pošlete email na jhy(z)jhy.cz.

Jan Hýsek

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Diskusní téma: Podnikatel, který není vidět a slyšet, neexistuje

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Byznys

11.11.2010 01:46

7 vrásek na čele CEO, které CIO mohou pomoci vyhladit

7 vrásek na čele CEO, které CIO mohou pomoci vyhladit Na co by měli IT ředitelé zaměřit svoji pozornost v nadcházejících „nejistých časech“? Přinášíme 7 doporučení společnosti Gartner Na nedávném Gartner Symposium/IXxpo v americkém Orlandu (symposium ve francouzském Cannes se koná právě v těchto...

—————