Byznys, investování, magazín a nejen to


Podnikatel, který není vidět a slyšet, neexistuje

25.02.2012 23:50

 

Již před řadou let jsem zjistil, že pro úspěch v podnikání je třeba být vidět a je třeba mít dobrou reklamu. A tak jsem do ní začal investovat nemalé částky. A velmi se to vyplatilo. A stále se snažím nacházet nové a ještě efektivnější způsoby reklamy.

Co jsem zatím vyzkoušel a co se osvědčilo. Především reklamu na internetu, tedy jak PPC kampaně, tak také bannerové kampaně. Situace je pochopitelně velmi ulehčena tím, že již nyní provozuji vlastní reklamní síť CzechNet.org, což je něco k nezaplacení :-) K PPC reklamě na cizích serverech využívám systémy Google i Etarget. 

Další medium, které jsem využil pro svoji reklamu, je tisk. Konkrétně inzerce v týdeníku Sedmička. A využil jsem ji opakovaně. Specielně s tímto článkem jsem měl značný úspěch. 

Vyzkoušel jsem a využívám tedy reklamu na internetu, v tisku a zbývalo otestovat reklamu v radiu

Během posledních tří týdnů jsem měl celkem 50 desetivteřinových spotů v radiu Černá Hora. Vždy v časech 7, 9, 13, 15 a 17h. Spot vytvořil tým v radiu a byl jsem spokojen již s první verzí a běžela po dobu celé kampaně. Text jsem si částečně navrhoval sám a částečně jsem si nechal dobře poradit od lidí z ČH. Reklama byla na "CzechNet.org - První CZ reklamní síť pro podnikatele a investory". Byla tedy cílena na službu a vlastně i server CzechNet.org.

Výsledky? Především jsem nečekal, že mi okamžitě stoupne návštěvnost webu czechnet.org, kde je služba popsána. Spíše jsem si od kampaně sliboval zvýšení povědomí a této službě. Zvýšení prestiže, neboť ne každý podnikatel si může dovolit kampaň v radiu na všech jejich frekvencích (ČH). A samozřejmě jsem čekal, že si i moji stávající i minulí klienti tuto službu, mne i server připomenou. Všechny tyto věci se samozřejmě velmi špatně měří a nebo je to složité a velmi nákladné. Zatím věřím, že to splnilo svůj účel a že to byla dobrá investice. Mám v plánu tu kampaň zopakovat. Dejme tomu za půl roku až rok. 

Pokud jste tedy uvažovali o vlastní kampani v radiu například v Královéhradeckém či Pardubickém kraji, případně v Praze, podmínky a kontakt najdete zde.

Současně jsem velmi přesvědčen o tom, že velký efekt těchto kampaní bude dosažen tím, že budou kombinovány všechny tyto tři kanály, tedy radio, tisk a internet. Nejlépe je samozřejmě býti všude.

A jak inzerujete vy? Napište vaše zkušenosti do komentáře a nebo mi pošlete email na jhy(z)jhy.cz.

Jan Hýsek

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Diskusní téma: Podnikatel, který není vidět a slyšet, neexistuje

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Byznys

10.03.2012 13:16

Jak na originální vizitky – formáty a materiály

Aby vizitka plnila svoji funkci, nestačí jen uvést potřebné údaje jako je jméno společnosti, jejího zástupce a patřičné kontaktní údaje. Kromě toho co vizitka říká je ne méně důležité jak to říká. Z určitého úhlu pohledu dokonce můžeme říci, že to, jak vizitka vypadá, je někdy mnohem podstatnější...

—————

25.02.2012 23:50

Podnikatel, který není vidět a slyšet, neexistuje

  Již před řadou let jsem zjistil, že pro úspěch v podnikání je třeba být vidět a je třeba mít dobrou reklamu. A tak jsem do ní začal investovat nemalé částky. A velmi se to vyplatilo. A stále se snažím nacházet nové a ještě efektivnější způsoby reklamy. Co jsem zatím vyzkoušel a co...

—————

27.12.2011 01:45

Jaké jsou největší světové ekonomiky?

Brazílie poprvé v historii co do velikosti ekonomiky překonala Velkou Británii. V žebříčku největších ekonomik světa tak zaujala šestou pozici, vyplývá z dat soukromého ústavu Centre for Economics and Business Research. Podívejte se na první desítku největších hospodářství světa.   10...

—————

22.10.2011 23:10

Jak nastartovat úspěšnou kariéru internetového publicisty

Hledáme nové autory článků a blogery, kteří chtějí publikovat na zavedeném a rychle rostoucím serveru Akciecz.cz.    O čem můžete psát: investování  obchodování na burze akcie, komodity, forex reality psychologie investora peníze investiční...

—————

23.08.2011 00:05

Jan Hýsek a Teorie efektivních trhů

Teorie efektivních trhů Teorie efektivních trhů (anglicky efficient market theory) je jedna z teorií, které se pokoušejí popsat chování kurzů cenných papírů se zaměřením na akcie. Tato teorie předpokládá, že kurzy cenných papírů jsou ovlivňovány pouze objektivními informacemi očekávanými zisky,...

—————

21.06.2011 00:55

Aleš Hušák

Sazka, Fortuna a Aleš Hušák Aleš Hušák, Sazka   Aleš Hušák, Sazka a akcie Fortuna  Fortuně aktuálně především velmi nahrává pád Sazky. Pan Aleš Hušák je neuvěřitelný člověk! Dokázal potopit nepotopitelnou firmu a ještě si přitom nahrabal miliony. To je snad možné jenom v ČR, aby takový...

—————

19.06.2011 23:03

Nejžádanější společnosti v ČR - The Most Desired Company 2011. Studenti zvolili podruhé ČEZ

Nejžádanější společnosti v ČR - The Most Desired Company 2011. Studenti zvolili podruhé ČEZ Letošní ročník průzkumu mezi studenty The Most Desired Company vynesl na první místo společnost ČEZ, která byla šampionem také loňského ročníku ocenění.    Studenti v ČR hodnotili nejžádanější...

—————

18.06.2011 19:23

Trendy a novinky: Celebrity i velké společnosti si najímají ochránce jejich online pověsti

Celebrity i velké společnosti si najímají ochránce jejich online pověsti   Z vyhledávání na webu se dnes stal samostatný obor. Stejně tak se stává novým odvětvím ochrana reputace na internetu resp. zajišťování pozitivní publicity. Možných způsobů ochrany pověsti na internetu je několik. Tak...

—————

16.06.2011 23:25

Byznys: Chraňte si Vaši dobrou pověst na internetu!

Ochrana Vaší pověsti na internetu "Online reputation management", ve zkratce ORM, je "ochrana reputace" nebo také "vylepšování pověsti na internetu".   Realita dnešní doby Dnes může kdokoli vložit na libovolnou webovou stránku informaci, jejímž úmyslem je poškodit Vás jako osobu či firmu....

—————

12.06.2011 17:04

Tak tento billboard stojí za to vidět

Jak donutit marketéry utrácet do outdooru?   Jak donutit marketéry utrácet do outdooru? Umístíte na nevyužité plochy fotku atraktivního chlápka, kterej bude každý týden odebírat kus oblečení (někdo to tutově nevydrží a radši tam dá svou reklamu)... Zdroj: mediaguru.cz   Využíváme První...

—————