Byznys, investování, magazín a nejen to


Jak na originální vizitky – formáty a materiály

10.03.2012 13:16

Aby vizitka plnila svoji funkci, nestačí jen uvést potřebné údaje jako je jméno společnosti, jejího zástupce a patřičné kontaktní údaje. Kromě toho co vizitka říká je ne méně důležité jak to říká. Z určitého úhlu pohledu dokonce můžeme říci, že to, jak vizitka vypadá, je někdy mnohem podstatnější než to, co přesně říká. Je to právě její visuální stránka, možnost originálně pojmout a tak se visuálně odlišit, co starou dobrou vizitku odlišuje od údajů uvedených v elektronické podobě, které nakonec vypadají všechny stejně. Tradiční vizitka tak nabízí jedinečnou možnost jak zaujmout potencionálního zákazníka či obchodního partnera, kterou by bylo škoda nevyužít. Tento článek se soustředí především na řešení podkladu vizitek, a to jmenovitě jejich formátu a materiálu.

Tradičně se navštívenky tisknou ve formátu 90x50 mm nebo v tak zvaném euro formátu 85x55 mm. Ve Velké Británii a většině Skandinávských zemí se pak používají vizitky menšího rozměru, a to 70x40 mm. Tyto rozměry odpovídají formátům většiny vizitkářů a shodují se tak s většinou ostatních vizitek. Vaše vizitka může stále respektovat tyto rozměry, ale přesto být tak trochu jiná. Dobrým řešením je například skosení či zaoblení rohů vizitky. Odvážnějším a i zajímavější je pak profilace vizitky do tvaru, který například souvisí s obsahem vašeho podnikání. Pokud se například Vaše firma zaměřuje na dopravu, například vlastníte autobazar, nebo jste dopravcem, Vaše vizitka může svým tvarem připomínat tvar osobního či nákladního auta. Pokud velikost vizitky navíc nepřekročí již zmíněných 90x50 mm, může být jednak stále praktická - vejde se stále do vizitkáře či peněženky - ale přitom jiná a originální.

Vedle rozměrů vizitky, je také důležitý materiál, který na výrobu vizitek použijete. Obvykle se používá papír – a to všeho druhu – matný nebo lesklý, hladký či se strukturou, bílý či s barevným nádechem, atd. Podstatná je především pak gramáž papíru, která se pohybuje od 220 do 350g. V žádném případě se tedy nejedná o obyčejný papír do tiskárny. Papír s gramáží 90g, který se používá pro kancelářský tisk, je pro vizitky příliš tenký.

Stejně jako u formátu i u materiálu platí, že Vaše vizitka nemusí být obyčejně papírová, i když třeba stále bude na první pohled vypadat jako „normální“ vizitka. Trendem poslední doby je používání tak zvaného nezničitelného papíru. Tento papír je lehký, prakticky neroztrhnutelný, jde smotat či skládat a je voděodolný. U použití tohoto materiálu nejde tedy jen o to, že nezničitelný papír je vlastně takovou kuriozitou, ale hlavně je nesmírně praktický. Pokud navíc Vaše firma podniká v oblasti, kde je třeba prokazovat odolnost a spolehlivost “v každém počasí” či extrémních podmínkách (což ale nemusí být myšleno pouze doslovně), nezničitelná vizitka perfektně doladí profil firmy, ať už se Vaše firma orientuje na asistenci a odtah motorových vozidel, či nabízíte pojištění.

Dalším kreativním a originálním použitím tradičního materiálu, tedy papíru, může být například použití takového druhu papíru, který je obecně známý z jiné oblasti každodenního života. Například pokud se orientujete na pohostinství, řekněme, že jste dodavatelem zboží do restaurací a jídelen, nebo restauraci či bar provozujete, co Vám brání vizitky vytisknout na karton podobný pivním podtáckům? Pokud chcete stále respektovat tradiční formát vizitek, kdy vizitka sice nebude plnit funkci podtácku (takové použití není ani ve Vašem zájmu, protože tácky nemívají příliš dlouhou životnost a navíc jsou objektem, který si většinou po použití  neodnášíme) vtipná asociace, kterou okamžitě materiál vyvolá u potenciálních zákazníků, představuje velmi výrazný a vtipně laděný reklamní tah.

Samozřejmě ale papír není jediným materiálem, který máte k dispozici: od polypropylenových fólií, polykarbonátových desek, přes magnetové fólie, které si mohou potencionální zákazníci “přilepit” na ledničku ať už právě v restauraci či doma, po tenké kovové destičky, tkaniny a další materiály.

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Diskusní téma: Jak na originální vizitky – formáty a materiály

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Byznys

20.12.2013 01:27

Hledáme kupce či investora v oblasti deskových her

Název projektu: Pentomik - originální dřevěná desková hra (www.pentomik.cz) Popis projektu: Pentomik je úspěšně uvedená česká originální dřevěná desková hra. Hra je již s úspěchem prodávána v ČR.  Hra byla prodána i řadě zahraničním turistům prakticky z celého světa a dostali jsme na ni...

—————

01.05.2013 00:11

Hledáme investora pro oblast fitness a wellness

Projekt: Fitness a wellness centrum v Pardubicích Popis projektu: Hledáme investora pro plánovaný projekt fitness a wellness centra v Pardubicích. Máme mnohaleté zkušenosti s vedením fitness centra. Máme licenci pro provoz fitcentra a máme také zajištěný prostor v centru Pardubic. Máme...

—————

11.12.2012 02:21

Vydražte zajímavý internetový server

Velmi zajímavý a ziskový server VšeProSvatby.cz jde do aukce. Ta proběhne v termínu 15.12.2012-1.2.2013. Pokud investujete do internetových projektů, máte něco takového v plánu či vás aukce zajímá sama o sobě, podívejte se na předmět aukce, podmínky aukce a aktuální cenu zde....

—————

30.10.2012 07:33

Do čeho investovat 10 milionů Kč?

Možná nemáte akcie či nemovitosti v oblibě a raději investujete do neveřejně obchodovaných společností. Mám pro vás tip na jednu zajímavou společnost, která právě v těchto dnech poptává kapitál, který jí umožní více rozjet jejich již nyní úspěšný byznys a především jim umožní expanzi do...

—————

09.09.2012 01:46

Jak vydělat peníze na prodeji zavedeného finančního serveru

Není nic lepšího, než dělat byznys, na kterém vydělají všichni. Mám pro vás příležitost vydělat snadno pěkné peníze a zabere vám to sotva pár minut. Je to více než snadné. V tento okamžik probíhá aukce zavedeného a dobře vydělávajícího  serveru Akcie CZ (konec je ohlášen na 1.10.2012) a...

—————

10.08.2012 23:26

CTR - základ výkonnostního marketingu

Klíčem k úspěšné internetové kampani je vysoké CTR. Zdá se to jako jasná věc, ale co stojí za kvalitním CTR? Naschvál zdůrazňuji kvalitnímu, nikoli pouze vysokému. Při nákupu internetové reklamy se již jen málokdo nechá zmanipulovat počtem impresí, které nikam nevedou, i když mnoho...

—————

08.08.2012 01:32

CzechLab má nový design. Jak se Vám líbí?

Server CzechLab prošel kompletním redesignem. Jak se Vám v novém kabátě líbí? CzechLab.cz je taková malá tuzemská laboratoř a věnuje se internetu, marketingu, mediím a s tím vším souvisejícím byznysem. Ohodnoťte prosím nový vzhled v anketě na titulní stránce CzechLab.  Jan...

—————

18.07.2012 03:14

Jak si najmout bloggery a popohnat tak svůj byznys

Seznamte se s novým systémem Posts Genius, který již velmi úspěšně běží v zahraničí.   Co o sobě firma píše: Spojujeme blogery s marketingovými specialisty, SEO konzultanty a inzerenty, kteří hledají zvýšení návštěvnosti, trvalé odkazy a propagaci své značky. Blogeři o vás dají...

—————

12.07.2012 05:48

Klout: Co to je a jak se na tom dá vydělat

Jaký mají on-line vliv? A je dobré to vědět? A je to správné?   Zdá se, že novou celosvětovou komoditou se stává vliv jednotlivců na sociálních sítích. Vliv má jistě svoji hodnotu. A ta hodnota může být nejenom finanční.  Již několik firem se snaží vymyslet, vytvořit a zavést...

—————

29.06.2012 13:43

Rozhovor s finalistou soutěže Živnostník roku 2011

Jan Hýsek   Jan Hýsek z Hradce Králové provozuje síť informačních a vzdělávacích serverů a reklamní síť pro podnikatele a investory www.czechnet.org, Soutěže Živnostník roku se účastnil poprvé a získal třetí místo v kraji.   Kdy jste začal podnikat a co pro vás bylo...

—————