Byznys, investování, magazín a nejen to


CTR - základ výkonnostního marketingu

10.08.2012 23:26

Klíčem k úspěšné internetové kampani je vysoké CTR.

Zdá se to jako jasná věc, ale co stojí za kvalitním CTR?

Naschvál zdůrazňuji kvalitnímu, nikoli pouze vysokému. Při nákupu internetové reklamy se již jen málokdo nechá zmanipulovat počtem impresí, které nikam nevedou, i když mnoho prodejců prostoru na webu stále zarputile zastávají a obhajují výhody pouhého zobrazení sdělení.

Pro nalezení odpovědi musíme jít trochu hlouběji než jen ke sloupci v tabulce s názvem Click Trough Rate, ve kterém vidíme procento, někdy bohužel jen promile výkonu naší kampaně. V "kamenném" světě dělí kvalitní a nízký výkon stejná pravidla jako ve světě internetu. Principy neoklameme. Představte si, že jdete po ulici a zaujme Vás poutač restaurace, zvažujete co uděláte - přečtete nabídku - zaujala Vás? - přijdete ke dveřím vybrané restaurace a zvažujete svou návštěvu - následuje několik maličkostí, které z Vás dělá zákazníka, nebo jen dalšího účastníka silničního provozu, který se pohybuje po chodníku.

Chování ve světe internetu je totožné, akorát místo cesty po chodníku brázdíte internetový portál, shlédnutí poutače se dá přirovnat k najetí kurzoru myši na vybraný objekt a k cestě ke dveřím restaurace je již velmi krátká, stačí pohyb prstu ruky, který vytvoří klik. A je to tady CTR roste! Chování na landing page je již v rukách jejich vlastníka. Otázkou je jen co dělí kvalitní výkon od toho, který má tak vysoký bounc rate, že nestojí ani za řeč.

Opět zabrousím do reálného světa, tam víte, že poutač upozorňuje na restauraci a podle svých zkušeností usoudíte, že vás obslouží a dají najíst, napít a vy zaplatíte. Problém nastává v okamžiku, kdy na poutači uvidíte DNES PIVO ZDARMA, ale při bližším prozkoumání u dveří restaurace zjistíte, že si k tomu musíte ještě koupit pečené sele a to není ono když jdete na večeři s přítelkyní. Máte sice vysoké procento návštěv u dveří, ale co z toho? Narážím na mnoho bannerů, které jsou sice klikané, ale landing page je úplně mimo sdělení na které jste klikli a výkon kampaně je tentam.

Další zádrhel, který může nastat, je když provozujete restauraci na rušné ulici v centru velkého města a zákazníci se u Vaších dveří nikdy nezastaví. Zde můžete hledat na dvou místech - vaše cedule tak splývá s okolím, že ani vaši číšníci si ji nevšimli, nebo jste použili kontrastní barvy a polonahou fotku slečny s vnady, ale bohužel jste umístili poutač za roh. Narážím na problém s neatraktivní kreativou. Nebo v našem prostředí s poměrně častým nešvarem a to chybně umístěnými bannery publishery.

Na tomto blogu nedávám návody, jen upozorňuji na nedostatky a otázka, jak naložíte s informací, kdy někdo sdělí svoje zkušenosti bez toho abyste je museli prožít na vlastní kůži, je jen na vás!

Osobně jsem se i přes informace, které jsem měl k dispozici, vždy spálil :-)

Pavel Pastor

 

 

 

Doporučení

Kontaktní čočky od profesionálů a pod jejich dohledem, Oční klinika Pardubice - Dopřejte Vašim očím tu nejlepší péči!

Tým očních lékařů odpovídá na Vaše otázky.

Vlastní internetové stránky zdarma. Rychle a jednoduše. 

Podpořte projekt, který má smysl

Přidat odkaz

 

 

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Diskusní téma: CTR - základ výkonnostního marketingu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Byznys

20.12.2013 01:27

Hledáme kupce či investora v oblasti deskových her

Název projektu: Pentomik - originální dřevěná desková hra (www.pentomik.cz) Popis projektu: Pentomik je úspěšně uvedená česká originální dřevěná desková hra. Hra je již s úspěchem prodávána v ČR.  Hra byla prodána i řadě zahraničním turistům prakticky z celého světa a dostali jsme na ni...

—————

01.05.2013 00:11

Hledáme investora pro oblast fitness a wellness

Projekt: Fitness a wellness centrum v Pardubicích Popis projektu: Hledáme investora pro plánovaný projekt fitness a wellness centra v Pardubicích. Máme mnohaleté zkušenosti s vedením fitness centra. Máme licenci pro provoz fitcentra a máme také zajištěný prostor v centru Pardubic. Máme...

—————

11.12.2012 02:21

Vydražte zajímavý internetový server

Velmi zajímavý a ziskový server VšeProSvatby.cz jde do aukce. Ta proběhne v termínu 15.12.2012-1.2.2013. Pokud investujete do internetových projektů, máte něco takového v plánu či vás aukce zajímá sama o sobě, podívejte se na předmět aukce, podmínky aukce a aktuální cenu zde....

—————

30.10.2012 07:33

Do čeho investovat 10 milionů Kč?

Možná nemáte akcie či nemovitosti v oblibě a raději investujete do neveřejně obchodovaných společností. Mám pro vás tip na jednu zajímavou společnost, která právě v těchto dnech poptává kapitál, který jí umožní více rozjet jejich již nyní úspěšný byznys a především jim umožní expanzi do...

—————

09.09.2012 01:46

Jak vydělat peníze na prodeji zavedeného finančního serveru

Není nic lepšího, než dělat byznys, na kterém vydělají všichni. Mám pro vás příležitost vydělat snadno pěkné peníze a zabere vám to sotva pár minut. Je to více než snadné. V tento okamžik probíhá aukce zavedeného a dobře vydělávajícího  serveru Akcie CZ (konec je ohlášen na 1.10.2012) a...

—————

10.08.2012 23:26

CTR - základ výkonnostního marketingu

Klíčem k úspěšné internetové kampani je vysoké CTR. Zdá se to jako jasná věc, ale co stojí za kvalitním CTR? Naschvál zdůrazňuji kvalitnímu, nikoli pouze vysokému. Při nákupu internetové reklamy se již jen málokdo nechá zmanipulovat počtem impresí, které nikam nevedou, i když mnoho...

—————

08.08.2012 01:32

CzechLab má nový design. Jak se Vám líbí?

Server CzechLab prošel kompletním redesignem. Jak se Vám v novém kabátě líbí? CzechLab.cz je taková malá tuzemská laboratoř a věnuje se internetu, marketingu, mediím a s tím vším souvisejícím byznysem. Ohodnoťte prosím nový vzhled v anketě na titulní stránce CzechLab.  Jan...

—————

18.07.2012 03:14

Jak si najmout bloggery a popohnat tak svůj byznys

Seznamte se s novým systémem Posts Genius, který již velmi úspěšně běží v zahraničí.   Co o sobě firma píše: Spojujeme blogery s marketingovými specialisty, SEO konzultanty a inzerenty, kteří hledají zvýšení návštěvnosti, trvalé odkazy a propagaci své značky. Blogeři o vás dají...

—————

12.07.2012 05:48

Klout: Co to je a jak se na tom dá vydělat

Jaký mají on-line vliv? A je dobré to vědět? A je to správné?   Zdá se, že novou celosvětovou komoditou se stává vliv jednotlivců na sociálních sítích. Vliv má jistě svoji hodnotu. A ta hodnota může být nejenom finanční.  Již několik firem se snaží vymyslet, vytvořit a zavést...

—————

29.06.2012 13:43

Rozhovor s finalistou soutěže Živnostník roku 2011

Jan Hýsek   Jan Hýsek z Hradce Králové provozuje síť informačních a vzdělávacích serverů a reklamní síť pro podnikatele a investory www.czechnet.org, Soutěže Živnostník roku se účastnil poprvé a získal třetí místo v kraji.   Kdy jste začal podnikat a co pro vás bylo...

—————